Avon Planet Spa maska za dubinsko čišćenje lica

/
5 Comments
Veliki sam ljubitelj maski za lice i isprobala sam dosta takvih proizvoda. Nekako najviše od svih volim maske za dubinsko čišćenje i za tako nešto najviše vjerujem maskama od gline. Neki od maski kojih sam probala sam pisala recenzije već na blogi a to je  Himalaya Herbal - Purifying Neem maski i Vitalia Green Clay maska u prahuMaska o kojoj ću vam danas napisati svoje utiske je Avon Planet Spa Herbal Steam Bath od kedara (vrsta bora), eukaliptusa i gline.


Avon nudi širok spektar maski za lice bilo da su za hidratizaciji, čišćenje ili za zatezanje lica. Dostupne su vam u dvije linije tj. Herbal spa i Clear skin. Avon Planet Spa Herbal Steam Bath spada u skupinu maski za dubinsko čišćenje lica. Dolazi u pakovanju od 75 ml i ja sam je kupila po akcijskoj cijeni od cca. 5 do 6 KM. Ova količina vam je dovoljna za otprilike dva do tri mjeseca, ako je koristite jednom sedmično.


 Tekstura ove maske je jako kremasta, te u sebi ne sadrži nikakve čestice i zbog toga se lagano nanosi na lice. Boja maske u tubi i prilikom nanošenja je mint zelena, koja se prilikom sušenja pretvara u bjelu boju. Miris maske nije intenzivan i dok je maska na licu će te osjetiti blagi miris borovine.



Ovu masku koristim jednom sedmično i super mi je u danima kad nemam baš vremena da mutim neke prirodne maske. Ušteda vremena je velika, masku je već pripremljena i lagano se nanosi na lice, te je samo nakon pet minuta suha. Prilikom sušenja maska ne zateže lice, te ga ne isušuje kao većina maski za dubinsko čišćenje. Ja je skidam mikrofiber krpicom, a jako se lagano skida i mlakom vodom.
Ova maska mi pomaže u čišćenju pora i mitisera na licu. Pore na obrazima su manje vidljive, skoro neprimjetne. Mitisere uklanja, ali nije dovoljno jaka da izvuče sve na površinu. Licu daje sviježinu i sjaj. Što se tiče bubuljica i fleka na licu ova maska ne djeluje na njih, niti je namjenjena za to.




 Nisam se pokajal što sam kupila ovu masku i namjeravam isprobati još neke iz njihovog asoritmana. Preporučila bih je svakome ko se svakodnevno šminka, jer će vam lice od nje biti znatno sviježije i čišće, te će vam puder ljepše sjesti na lice. Sobzirom da nisam primjetila da isušuje lice, mislim da bih odgovarala svim tipovima kože.

Dali ste koristili ovu masku za lice? Kako vam se čini? Koje od Avon-ovih maski mi preporučujete da probam?


You may also like

Broj komentara: 5:

  1. Ja imam ljubicastu i predivna mi je. Mirise bozanstveno :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kad dodje na red i tu ću probati... a nadam se tvojoj skorijoj recenziji o toj maski!

      Izbriši
  2. Nisam do sad probala avonove maske i ne znam zasto nisam kada stalno cujem pohvale o njima :)
    Novi post na http://beautyrebel09.blogspot.ba/2016/01/avon-glow-bronzer-perle-cetkica.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja ih sada ponovo otkrivam, koristila sam ih baš davno, tako da sam malo i zaboravila kakve su :)

      Izbriši
  3. How to Make Money on Poker by How to Make Money on
    For those of you familiar with Poker, there's a standard format: A moneyline wager. You pick หารายได้เสริม your bet amount you want and your money will be paid back to you. That's called a '

    OdgovoriIzbriši

Ukupno prikaza stranice

Pokreće Blogger.