Obrve Arabian - Me Lissa - moje iskustvo

/
3 Comments
Svi oni koji čitaju moj blog od prije znaju da ja i nisam baš zadovoljna izgledom svojih obrva i da uvijek nastojim da njihovo stanje popravim. Za one koji prvi put čitaju moj blog, da bi malo bolje bili upučeni u svu priču sa mojim obrvama pročitajte post o oblikovanju i rastu obrva koji možete nači ovdje i moja rutina crtanja obrva koji možeta nači ovdje.



E sada možemo da počnemo o ovoj metodi koja se zove Obrve Arabian - Me Lissa. Za ovu metodu sam prvi put čula u septembru prošle godine putem facebook - a. Bila sam jako oduševljena slikama i svim onim što sam vidjela na tom profilu, pa sam se odlučila naručiti. Radi se o metodi koja pospješuje rast obrva! U sklopu te usluge ulazi oblikovanje, farbanje i stavljanje seruma koji pospješuje rast obrva. Djevojka koja radi ovu metodu se zove Melisa i sama je osmislila, tako da ovaj način uređivanja obrva možete samo način kod nje. Na slikama ispod vam u prilog stavljam neke od radova sa ovom metodom, koje sam preuzela sa facebook stranice Obrve Arabian - Me Lissa.



Sad ću preči na objašnjavanje cjelokupnog postupka ove metode. Prvenstveno moram pohvaliti ambient salona, u kojem vam smjeste u jednu finu fotelju i za pola sata koliko traje tretman možete se baš relaxirati. Melisa vam prvo slika obrvice i onda ih malo gleda, zumira, pa gleda i u toku tog procesa vas ispituje pitanja kao npr. Koliko dugo su vam obrve u takvom stanju? Kakve obrve volite? i još par pitanja koje zavise od osobe do osobe i stanja obrva. Nakon toga slijedi čupanje obrva i par savjeta o tome u kojem smjeru trebate ići prilikom slijedećeg čupanja. E tek poslije toga na snagu stupa farbanje obrva tj. nanošenje seruma za rast obrva. Melisa u farbu za obrve stavlja taj serum, nanosi ga kističem za crtanje obrva(koso rezani) i stavlja ga na mjesta na kojima su vaše obrve i na mjesta na kojima treba da vam narastu obrve, tačnije napravi neki oblik obrva prema vašem lica. To sve na sebi držite nekih cca. 30 minuta, nakon čega ona skida ostatak farme/seruma sa vaših obrva. Možda će vam se obrve sa farbom na njima učiniti malo dramatičnim i jakim, a nakon što se serum i farba upiju ostaje vam samo da se divite. Ona preporučuje da slijedeća tri do četri dana serum ostavite da se upije i da obrve ne trljate niti čistite nekim agresivnim sredstvima. Za krajnji rezultat vam je najbitnije da se strpite od toga da ih čupate do narednog tretmana i da ovaj period od tri do četri dana pustite da se serum dobro upije. Farba na obrvama traje oko mjesec dana i poželjno je ovaj tretman raditi svaki tri do četri sedmice da bi se vidio brži napredak.

Salon se nalazi u Hrasnom pored malog Bosmala u srednjem neboderu u ulici Antuna Branka Šimića broj 6. Naruđbe se vrše putem broja telefona: 060 34 98 203 
Radno vrijeme ovog salona je od 09:00h do 20:00h i rade svim danima osim nedjelje.
Te pored ove usluge imaju i slijedeće:


Cijena ovog tretmana kao što vidite je 15 KM, malo se duže čeka za termin, jer je velika potražnja istih, pa će vam trebati dosta strpljenja, ali na kraju se isplati. I još jednom želim naglasiti da ovo nije obično farbanje obrva i da ova metoda postoji samo u ovom saloni. Melisa sama pravi ovaj arabski serum i do ovoga recept je došla na jedvite jade, jer je on u Arapskom svijetu velika tajna. I sama se godinama mučila sa obrvama, jer kao i večina djevojaka susrela se sa nekom tetom u kozmetičkim salonima koja je obrve učinila tankim da tanje ne mogu biti, te je serum prvo isprobala na sebi. Sastojci seruma su tajni, ali jedna od stvari koji su za nas jako važni jeste da su to sve biljni sastojci i da ona ne koristi klasične farbe za obrve koje su pune hemikalija.

Na slici iznad vidite moje obrve nakon dvije korekcije tretirane ovom metodom. Jako sam zadovoljna napredkom, iako dok nisam usporedila ove slike nisam vidjela kolika je razlika. Najviše se primjeti na naprijed, također obrve su mi gušče. Ipak sam ja težak slučaj, pa se nadam da će nakon tri do četri korekcije napredak biti veći. Naručena sam do marta mjeseca, tako da ću raditi update post nakon pet korekcija.

Nadam se da vam se post svidio i ako želite da budete u toku dešavanja na mom blogu, pratite me na fb stranici:  https://www.facebook.com/%C5%A0minkoljubci-1442426019343162/?ref=hl  i instagramu: https://www.instagram.com/ajlastovrag/





You may also like

3 komentara:

  1. Ovo je nesto sto ti je trebalo, moje obrve su slične kod djevojke na prvoj fotografiji i hvala ti puno :D
    Novi blog, pogledajte http://beautyrebel09.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa uvijek težim ka prirodnom, a ovo je prirodno i svi sastojci ovog seruma su na biljnoj bazi. Tako da vrijedi pokušati, a ništa se ne može izgubiti!

      Izbriši
    2. Odlican tekst, i ja sam narucena za juni 2017. 😂

      Izbriši

Ukupno prikaza stranice

Pokreće Blogger.