New in #1

/
7 Comments
Jako volim čitati postove na ovu temu kod koleginica blogerica, pa sam se odlučila da napišem svoj prvi post o tome šta sam ja kupovala u poslijednje vrijeme. Stvari o kojem vam danas pitaš sam kupila u periodu od dvije do tri sedmice. A sad da pređemo na stvar, pa da i vi vidite šta sam ja to kupila i nekoliko riječi o ovim proizvodima, a detaljnije recenzije će na blogu biti uskoro.


Dugo vremena planiram kupovinu Ebelin spužvice (beauty blendera), što zbog toga što sam toliko čitala o njemu u zadnjih nekoliko mjeseci i to sve riječi hvale, tako i zbog toga što sam željela da probam još neki proizvod ovoga tipa i pristupačne cijene. Do sada sam probala Flormar beauty blender, te vam mogu reći da je ogromna razlika u materijalu ove dvije spužvice. Razlog zbog čega sam dugo vremena čekala na kupovinu ove supžvice je zato što je jako teško potrefiti dm koji još nije opeljušen, to vam govori o tome koliko je ovaj proizvod dobar. Ja sam svoj našla u DM u Koševskoj ulici po cijeni od 6,95 KM.


Alverde šampon za kosu od aloe vere i hibiskusa:

Obožavam Alverde proizvode iz DM-a! Prije ih nisam baš primječivala na policama, ali kada sam bila u potrazi za nekim šamponom za kosu bez silikona i sa blagim sulafatima otkrila ove proizvode. Svi proizvodi iz Alverde kolekcije ne sadrže sintetičke mirise, boje i konzervanse kao ni sastojke na bazi mineralnih ulja. Šampon dolazi u pakovanju od  200 ml i jako je jeftin. Ovaj ima jako intenzivan miris na aloe veru i hibiskus.

Balea Oil Repair regenerator za kosu:

O ovom regeneratoru samo čula dosta riječi hvale i napokon sam se odlučila da unesem neke promjene u proizvodima koje koristim za kosu. Sadrži arganovo ulje, namjenjen za za oštečenu i suhu kosu, te je bez silikona. Dolazi u pakovanju od 200 ml i u istoj kolekciji imate kupiti šampon i ulje za kosu.

Balea Shining berry gel za tuširanje:

Nisam neki ljubitelj gelastih gelova za tuširanje, više volim kremaste i hidrirajuće, ali me je natpis na ampalaži ovog proizvoda privukao da ga kupim. Također miris je jako intenzivan miris malina, dolazi u pakovanju od 250 ml.


Himalaya Multipurpose krema:

Ima antibakterijsko i antifungicidno djelovanje. Odlučno djeluje u tretmanima posjekotina, opekotina, osipa, čireva i gljivičnih oboljenja kože. Mislim da ovakvu jednu kremu svako treba imati u svom domu za prvu pomoč, preporučuju je mnoge blogerke. Dolazi u tubi od 20g!

Alverde ulje divlje ruže:

Još jedan alverde proizvod, ali ovaj je za njegu lica. Do sada nisam koristila ulja u svrhu hidratacije kože lica, mislila sam da takav tip njega neče prijati mojoj masnoj koži, ali primječujem da dosta blogerki sa mojim tipom kože počinje koristiti ovaj proizvod i da im jako pomaže u borbi protiv viška sebuma i manjka sjaja kože. Kao što sam i nagovjestila ovo je moje prvo ulje za njegu kože lica i namjenjen je osobama sa suhom kožom, ali mogu ga koristiti svi tipovi. Dolazi u staklenoj bočici od 15 ml po cijeni od oko 6 do 7 KM.



Batiste šampon za suho pranje:

O njemu sam pisala u jednom od mojih predhodnih postova, ali se radilo o verziji šampona za smeđu kosu, dok je ovaj namjenjen za XXL volumen. Već sam ga probala i razlika između te dvije verzije je za mene ogromna. Ovaj sadrži malo laka pa mi kosa bude kruta, također ostavlja bjeli trag. Dolazi u pakovanju od 200ml.

Ebelin tuferi:

Uvijek koristim ove tufere za skidanje laka sa noktiju i skidanje šminke, jako volim što je jedna strana glatka, a druga malo gruba. Dostupni su u dva pakovanja i to jedana verzija od 70 kom., a druga od 140 kom.




Essence gel lakovi za nokte:

Dvije jesenje boje, koje jako sliče jedna drugoj, ali ipak im je podton drugačiji. 
Lak sa desne strane je 10 true love i on baca malo na tamno roskastu, nisam baš dobra u opisivanju boja tako da neću baljezgati dalje. Drugi sa lijeve strane je 14 do you speak love, koja je tamno crvena ili trula višnja.

Evelin colour instant lak za nokte:

Svi oni koji su ljubitelji neutralnih lakova za nokte ovaj lak moraju imati u svojoj kolekciji. Ima jako lijepu četkicu i lako se nanosi sa njom, dva sloja su dovoljna za potpuno prekrivanje. Nijansa ovog laka je 929 i kupila sam ga u CM-u za 2 do 3 KM.

Essence plump NO clump maskara:

Odavno nisam kupila maskaru koja ima gumenu četkicu, tako da sam zaboravila koja je razlika, nešta sam se toliko navukla na ove klasične maskare da sam u zadnje tri godine kupovala samo njih. Nisam željela da trošim puno novca, jer kao da mi je malo ostalo u sjećanju da nisam baš zadovoljna sa efektom koje daju. Izbor je pao na maskaru sa essence stalka, koju sam kupila za nekih 5 do 6 KM. Ima veliku gumenu četkicu što me jako iznenadilo, jer pretežno maskare sa gumenim četkicama imaju jako malu četkicu.



Ebelin šripaljke za kosu:

Najkvalitetnije šnalice koje možete kupiti na našem tržištu, omjer cijene i kvaliteta. Jako dugo traju, dok ih ne izgubite! Ja preferiram više da svoju kosu podignem i stavim šnalicu, nego da vežem kosu sa gumicom za kosu. Nekako imam osjećaj da mi manje zateže kosu i od njih me ne boli glava. Njih sam kupila u DM-u po cijeni od 2, 50 KM.

Ovnak rastavljači prstiju:

Moji stari rastavljači prstiju su dali sve od sebe, tako da sam odlučila da ih zamjenim sa novima. Naravno obradovala sam se kad sam vidjela da u CM-u Ovnak nudi ovaj proizvod u ljubičastoj boji, jer je to moja omiljena boja. Ove spravice mi jako pomažu prilikom lakiranja noktiju na nožnim prstima, jer mi prstiče fino razdvoje i uz pomoču njih mi se ne dešava da mi se lak osteti ili preslika na drugi prst, također noktići se brže osuše. Stavim rastavljače, nalakiram i hodam tako po kući i završavam neke druge stvari. Cijena ovog proizvoda po komadu je 0,70 KM.

Fingers spravica za odstravnjivanje kutilule sa noktiju:

Imala sam različitih proizvoda koji odstranjuju kutikulu, ali često mi se dešavalo da sa njima previše zarežem i napravim sebi ranicu. Vidjevši ovaj proizvod odmah sam ga stavila u korpicu i nisam se nadala da će me ovoliko oduševiti. Kad sam došla kući odmah sam ga isprobala i jako lagano i bezbolno ostranjuje višak kutikule sa noktiju. Sa jedne strane je gumeni dio uz pomoču kojega kutikulu možete potisnuti, a sa druge strane je oštri dio koji je odstranjuje u potpunosti.
Ovaj proizvod kupila sam u CM-u i platila sam ga 3,50 KM.

Nadam se da vam se post svidio i da ste u njemu pronašli neke od stvari za sebe. Ovakvi postoji su mi korisni u svrhu pronalaženja nekih stvari, koji u prodavnicama nismo primjetili od pretrpanih stalaka. Hvala vam na čitanju!


You may also like

Broj komentara: 7:

  1. Gdje može da se kupi batiste šampon za suho pranje kosee? Već dugo želim da ga isprobam.. Essence lako vi su predivni, što se tiče boje i što zaista daju gel završetak. Jedina mana istih lakova je što ne traju dugo 1-2 danaa.. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost nisu dostupni u Bosni i Hercegovini... Ja sam svoj kupila u Švedskij, a ima ih kupiti u susjednoj Hrvatskoj! Pa eto ako budeš išla negdje vam BiH ili neko bude išao u tom pravcu!- nećeš požaliti. Pa meni na noktima mogu potrajati i do četri dan, a do tada mi već i dosadi ta boja!

      Izbriši
  2. Super stvarčice si kupila :D
    Gel lakovi od esensa su fantazija!

    OdgovoriIzbriši
  3. Odgovori
    1. Također, boja fantastična i zbog kremaste strukture lako se nanosi :*

      Izbriši

Ukupno prikaza stranice

Pokreće Blogger.