BOURJOIS 123 perfect puder

/
10 Comments
Juče je u CM-u bilo sniženje Bourjois kozmetike i nekoliko dana unazad sam planirala da taj dan odem i kupim novi Bourjois Air Mat puder. Međutim prilikom testiranja boja i na vještačkoj i dnevnoj svijetlosti, taj mi je puder izgledao previše žut - naranđast, pa i u najsvjetlijoj nijansi. Čak mi je i mat finish koji daje izgledao "to much", pa sam shvatila da trenutno niti jedan puder iz Bourjois kozmetike ne može parirati mom Bourjois 123 perfect puderu, koji je već dvije godine moj godišnji favorit.


Bourjois 123 perfect puder dolazi u šest nijansi u staklenoj bočici sa pumpicom koja sadrži 30 ml i najbolje ga je iskoristi u roku od 12 mjeseci ili ti godinu dana. Možeta ga kupiti u svim bolje snadbjevenim CM i DM marketima, po cijeni od 27 KM, zbog čega spada u jedan od najskupljih drogerijskih pudera. Kako što sam i gore navela kupila sam ga na sniženju od 25%, što je cijena 20 KM, ali sa ga ja platila samo cca 6 KM. Pitate se kako, pa svakome ko još nije izvadio svoju CM karticu, neka odmah to uradi, jer sam ja kao i svake godine pred kraj potrošila bodove i počastila sebe puderom za 6 KM.


Samo ime pudera 123 perfect označava učinak formule pudera u tri koraka, uz pomoču kojeg puder koži daje perfektno stanje. Formula pudera sadrži tri korektivna pigmenta i to žuti pigmet koji prekriva crne kolutove ili tamne mrlje po licu, lila pigment koji daje sjaj beživotnom licu i zeleni pigment koji prekriva crvenilo na licu. Trajnost mi je i do 16 h, ali mislim da puder ne trepa držati na koži duže od 12 h. U sebi sadrži SPF 10, koji je po meni previše blag da bi nas zaštitio od sunčevih zraka.



Probala sam dvije nijanse ovog pudera: 54 Beige koristim jednu polovinu godine tj. u vrijeme kad mi je koža preplanula, a nijansu 53 Light Beige drugu polovinu kada mi koža u zimskim mjesecima svjetlija. Ove dvije nijase su neutalnog podtona i jako mi se lijepo stapaju sa bojom kože. Namjenjen je osobama sa masno, mješovitom i normalnom kožom i po sastavu ne spada u komedogene proizvode.

Što se tiče teksture ovog puderam on je jako tečan i prilikom istiskanja pudera na lice ili ruci puder se malo slijeva, ali to apsolutno nije strašno, jer ne čini nikakav nered zbog toga. Samim tim puder se na licu tako lijepo razmazuje i suši se u neki polu mat- polu dewy finish. Potrebno mi je dvije do tri pumpice pudera da bih prekrila čitavo lice. Nanosim ga prstima ili sa Flormar i Ebelin Beauty blenderima o kojim sam pisala ovdje i ovdje. Na licu se jako brzo suši te je potrebno puder prilikom nanošenja sa blenderima nanositi prvo na jedno područije pa blendati, pa onda na drugu, ali to je čas posla. Pod toplinom prstiju se lakše razmezuje i manje suši. Fiksiram ga Essence All about matt transparentnim kamenim puderom i na licu mi može potrajati i do osam sati.

Prekrivanje koje daje je srednje, što je za mene sasvim dovoljno, jer sve ostale nedostatke koje imam volim više prekriti korektorom nego taložiti više slojeva na lice, od kojih na kraju dobijete efekat betoniranog lica. Ovaj puder je namjenjen ljudima koji nemaju potrebe za velikim prekrivanjem tj. ljudima koji imaju potrenu samo za izjednjačavanje tena i prekrivanje sitnih fleka odnosno depigmentacije od bubuljica. Što se tiče crvenila na licu, savršen mi je za to, iako ne smatram sebe osobom koji imam previše problema sa crvenilom na licu. Miris pudera je divan, decentan i izlapi brzo! Sliku ispod je slikana sa blicom i namjerno sam je stavila nju jer sa na prirodnoj svjetlosti na fotografiji ne vidi velika razlika. Na desno strani imam ovaj puder, dok na drugoj nemam ništa. Prekrio je i tri "strašne" bubuljice na bradi koje imam...



Koji puder vi koristite? Dali ste probali ovaj puder? Šta mi preporučujete da probam, a da nije komedogeno?


You may also like

Broj komentara: 10:

  1. Pa i nije baš za one koji nemaju što prekriti jer definitivno nema slabo prekrivanje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno nije za one koji imaju velike probleme sa upalnim aknama ili velikom hiper pigmenacijom, ožuljcima od akni i velikim crvenilom... ali dobar je za ijednjacavanje tena i blago crvenilo, te blago crvenilo!Zavisi koliko neko smatra svoje lice problematičnim, neko i od jedne bubuljice napravi bauk...

      Izbriši
  2. Meni se bas dopada efekat koji daje :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super je, imala sam priliku da ga program ali mi još uvijek ne treba jer mi je mlada koža. Ali sam oduševljena :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa za one koji imaju lijep ten i čisto lice uopste nije potreban puder... uživaj u svojim godinama i nemoj pokušavati biti starija, biće vremena kada ćeš biti starija!:) :*

      Izbriši
  4. I nije nesto.. Razocarao me je. Imam masniju kozu i masnoca brzo izbije ispod ovoga pudera

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dali ga setujes puderom u prahu? Ja također imam masnu kožu lica i meni uz pomoč setovanja sa Essence all about matt puderom u kamenu za matiranje ostaje na koži tokom čitavog dana... a također je jako bitna priprema kože prije nanošenja pudera!

      Izbriši
  5. Meni je bio idealan kad ga nanesem, jako se lepo stopi sa kožom i stoji prva tri sata-četiri sata.
    Posle toga koža mi ga skroz upije i izbije moje crvenilo napolje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Preporucila bih ti da prije pudera dobro hidratizujes kozu i onda naneses prajmer, pa puder... poslije pudera fiksirati sa transparentnim puderom i to ce ti produziti postojanost svakog pudera! Sve zavisi koji tip koze imas, ali niti jedan puder nakon osam sati ne izdrzi na licu!

      Izbriši

Ukupno prikaza stranice

Pokreće Blogger.