Elizabeth Arden - Visible Difference

/
1 Comments
Dugo vremena sam izbivala sa bloga, što zbog putovanja, tako i zbog sabiranja utisaka o novim proizvodima. Ne volim pisati o nečemu što i sama nisam jedan duži vremenski period koristila ili stavljati mnogo proizvoda, pa da ne znam šta je tačno koji od tih proizvoda mi je pomoglo ili odmoglo u krajnjem izhodu. Danas vam pišem o jednoj hidratantnoj kremi pod nazivom Elizabeth Arden - Visible Difference - Refining Moisture Cream Complex.

Otprilike oko dvije godine sam koristila kremu L'Oréala Paris Triple Active Anti-Shine  i bila sam prezadovoljna rezultatima koje mi je davala. Međutim prije nekog vremena primjetila sam da mi lice izgleda beživotno i samim tim starije. Na prvu nisam posumljala da je krema uzrok, jer i kako sam gore navela, koristila sam je duži vremenski period i do tada mi se pokazala kao odličan proizvod za moju masnu kožu. I onda u pravi čas sam gledala video od naše Youtube-rice Tanje Medić na temu Skin Care Tips i shvatila u čemu je moj problem. Kao i svaki masno kožac svoju sam kožu držala što je moguče više mat i to je rezultiralo da sam svaki zdravi sjaj otpisala sa svog lica. Da se razumijemo nije problem u tome što sam koristila tu kremu, već što sam je koristila i ujutru i naveče. I dan danas je sastavni dio moje rutine, ali definitivno je manje koristim u odnosu na kremu o kojoj ću vam pisati u nastavku.

Elizabeth Arden - Visible Difference je čuvena krema u Svijetu kozmetike, to koliko je dobra govori to da se proizvodi dugi niz godina, te i pored mnogo novih kozmetičkih marki i proizvoda ona i dalje ima svoje kupce. Dolazi u staklenom pakovanju, te je dostupna u različitim militražama. Ja posjedujem onu od 100 ml i mislim da će mi trebati dosta vremena da joj dotaknem dno.
Kremu sam kupila na brodu kad sam se vraćala iz Kopenhagena, po jako povoljnoj cijeni. Sad se ne mogu tačno sjetiti cijene, ali prvenstveno me privuklo ime kreme i to što je bila na pravo velikom sniženju. Kasnije sam uočila da se ta krema prodaje na aerodromima i u avionu, gdje se prodaju samo proizvodi koji su provjereni i čuveni.



Krema je namjenjena za hidratizaciju normalne do suhe kože, ali meni kao masnokošcu savršeno odgovara. Na pakovanju kreme piše da se napredak u stanju kože može vidjeti već nakon 14 do 21 dan korištenja. Ja sam napredak na koži vidjela već nakon cca. sedmicu dana! Krema ima zadatak da nadomijesti nedostatak hidratacije kože, te da kožu čuva vlažnom i pravi barijeru da koža ne gubi tu vlažnost. Drago mi je da sam se odlučila na kupovinu ove kreme, jer je ona dala mojoj koži život. Sada ujutru kada se ustanem, moja koža nije blijeda i bez sjaja, već izgleda jako zdravo i nahranjeno. Krema mi nije pravila probleme sa začepljenim porama i bubuljicama. A koža mi je hidratizovana i samim tim se manje masti. A nekada kada imam pauze od šminke i tih dana ne stavljam ništa na lice, moja koža je i dalje bez masnog sjaja, što znači da krema obavlja posao i da je moja koža dovoljno nahranjena i da čuva vlagu. U sadržaju kreme se nalaze dobri alkoholi koji su dobro došli u svaki kozmetički proizvod, jer su zaduženi za teksturu proizvoda.Takođe sadrži glicerin i maslinovo ulje, te mislim da su ti sastojci zaduženi za kvalitetu ovog proizvoda.



Tekstura kreme ja gušća, ali ipak malo vodenasta. Dosta je sličnija L'Oréala Paris Triple Active Anti-Shine , ali je ipak malo gušća od nje. Miris kreme pomalo nalikuje na miris krema za bore. Meni lično ne smeta, dok moja mama baš i ne voli taj miris. Inače vjerujem da ako nešta lijepo mirise nemora da znači da je dobro za moju kožu, jer sigurno sadrži puno parfema, a ova krema sadrži jako malo parfema, jer se na spisku sastojaka on kao takav nalazi na samom kraju. 

Lijevo: EA-Visible Diffence ; Desno: LP- Triple Active

Sastojci:

Water/Aqua/Eau, Glycerin, Squalane, Cetearyl Alcohol, Polysorbate 60, Isopropyl Myristate, Beeswax/Cera Alba/Cire D'abeille, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Retinyl Palmitate, Allantoin, Panthenol, Laureth-7, C13-14 Isoparaffin, Polyacrylamide, Sodium Hydroxide, Disodium Edta, Parfum/Fragrance, Benzyl Benzoate, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Limonene, Linalool, Methylisothiazolinone, Methylparaben


Koju kremu za lice koristite? Koji imate tip kože? Jeste li probali kremu o kojoj sam gore pisala?



You may also like

1 komentar:

Ukupno prikaza stranice

Pokreće Blogger.