Microblading obrva (moje iskustvo)

/
5 Comments
Svi koji me prate znaju da nisam od onih zena koju je majka priroda obdarila lijepim obrvama. Imali ste prilike procitati nekoliko postova na temu obrva na mom blogu i kako sam se tada borila sa tim problemom. Dugo sam vremena razmisljala o nekom trajnom rijesenju i cak sam prestala da cupam obrve, pa onda posegla za ricinusovim uljem i arapskom metodom, ali nista nije pomoglo u tome da moje obrve narastu. Jedino rijesenja u mom slucaju bila je microblading metoda iscrtavanja obrva ili u narodu poznatija japanska metoda iscrtavanja obrva.



Gledajuci fotografije i citajuci iskustva zena koje su se podvrgnule ovom estetskom zahvatu sve sam bila vise uvijerena da se i ja trebam odluciti na taj korak. Jedina stvar koja me je sprecavala u tome je nedostatak podrske mojih bliznjih. Danima sam ih bombardovala raznoraznim slikama i klipovima i onda sam napokon dobila potvrdu od njih da me podrzavaju u tome. Nije da je meni treba dozvola od bliznjih nego sam jednostvano u svojoj glavi usadila to da ukoliko ne budem imala podrsku od njih, da ako ne budem zadovoljna rezultatom da ce biti ona "jesmo li ti rekli"! I tako se ja narucim obrve...

Nakom dugog istrazivanja majstora koji se bave ovim zanatom u Sarajevu i okolinu odlucila sam se za salon "LE SALON" u Sarajevu na Ciglanama kod Mensure Megy Hodzic.  Ona je strucnjak iz akademije Phibrows by Branko Babic iz Beograda i ove godine proglasena je za najboljeg artista na Svijetu. Pored fotografija koje Megy objavlju na svojoj FB stranici "LE SALON" i Instagramu "Phibrows_Megy" u njenu sam se profesionalnost uvijerila i iz iskustava nekoliko drugarica. Termin se moze zakazati preko FB stranice i preko kontakt telefona salona +387 33 213 933. U zavisinosti da li je Megy na putu i od toga ima li slobodnih termina kada je u Sarajevu, zakazat ce vas! Ja sam od dana zakazivanja do termina cekala petnestak dana. Salon se nalazi u ulici Merhemica Trg br. 4.



Prilikom posjete salonu "LE SALON" primljena sam od strane ljubaznog osoblja, na prvu sam odmah primjetila da se jako vodi racuna o higijeni salona, sto je rijetkost u BiH. Prije samog otpocinjanja zahvata slijedi duzi proces informasanja i savjetovanja sa vama. Prvo sam dobila formular sa pitanjima : Dali pijete neke ljekove? Dali ste trudni? Dali ste bolesni? Koja vam je prirodna boja kose? itd. Ne mogu da se sjetim svih pitanja, uglavnom se radi o desetak pitanja sa kojima se majstor informise o vama i koje se arhiviraju. Nakon toga slijedi proces mjerenja i iscrtavanja obrva prema vasim crtama lica. Uz konsultaciju sa vama Megy iscrtava oblik uz pomoc spravice koja je najslicnija sestaru, samo sto ova ima tri nastavka i specijalno ne napravljena da tacno izmjeri razmak izmedju obrva, pocetak,kraj i luk. Svaki korak koji napravi vi mozete pratiti na ogledalu! Nakon sto je iscrtala oblik, Megy poseze za aplikacijom na mobitelu iz Phibrows i jos jednom potvrdju dali je taj oblik proporcijonalan vasem licu. Kada i vi sami potvrdite da je to ono sto zelite ona otpocinje sa iscrtavanjem.

Sam postupak iscrtavanja nozicem nije bolan, makar meni! Inace mislim da nisam bas relevantna osoba koja moze da vam predoci kakav je bol u pitanju, jer sam jako tolerantna na bol tog tipa npr. bez problema popravljam zub bez anestezije. Ali ipak mislim da nije nista strasno... kako kaze Megy: "Jos mi niko nije pobjegao sa stolice!!!":) Naravno prije iscrtavanja se stavlja anestezija i ona pocinje da djeluje nakon sto se iscrta nekoliko linijica na obrvama. Meni je samo na jednu obrvu stavljala anesteziju, a drugu sam radila bez :) Nako urezivanja nozicem na obrve se stvalja neki alkohol radi dezinfekcije i stavlja se boja kako bi se urezi popunili bojom.


Poslije ovog procesa dobijate divne obrvice koje samo treba njegovati. Po zavsetku postupka Megy vas daje kremicu i upute o njezi obrva u narednih sedam dana. Prvi dan se obrve svako dva sata obrisu blaznicom natopljenom vodom i nakon toga se stapicima za usi kruznim poretima nanosi kremica. Slijedecih dana se izostavlja proces sa vodom i blaznicom, te se samo 3 do 4 puta u danu nanosi kremica. Meni je nestalo brzo te kreme, pa mi je Megy preporucila da uzmem u zamjenu bepanthen ili panthenol kremu. U toku zacijeljivanja  narednih 15 dana ne smijete popunjavati obrve ili puderom prelaziti liniju obrva. Ja sam se toga stvarno striktno drzala i mogu vam reci da to ima veliki znacaj na to kako ce vam obrve izgledati i koliko ce te cesto ici na korekciju.

Boja je 40 % intenzivnija u prvih sedam dana. Jos neke bitne stavke ovog procesa su da su sve spravice koje Megy koristi na vama sterilizovane, da vas smjesti u jako ugodnu lezajku i da vas lijep ambiant salona opusti i spremni ste za promjenu. Boja se odredjuje prema boji prirodne kose i boje vasih obrva, postoji sirok spektar boja, sto je jos jedan od razloga sto sam se odlucila za ovaj salon. Vecina salona radi sa malim izborom boja i sumljivim markama boja. Nemojte da vam cijena igra ulogu u tome ko ce vam raditi obrve i ovakve stvari ne treba raditi na nekim akcijama i snizenjima. Korekcija se radi nakon 4 do 5 sedmica.


You may also like

Broj komentara: 5:

Ukupno prikaza stranice

Pokreće Blogger.