New in #2

/
0 Comments

I evo prošlo je mjesec dana od mog prvog posta na ovu temu i došlo je vrijeme za novi. Skupilo se tu dosta nekih stvarčica, a to sam tek vidjela kada sam ih skupila sve zajedno prije pisanja ovog posta. Mislim da je ovo najbolji način  da shvatite koliko ste stvari kupili u roku od mjesec dana i dali vam je to stvarno trebalo. Ne volim gomilati stvari i trošiti uzaludne pare na nekoliko proizvoda različite marke koji imaju istu primjenu, jer jako vodim računa o roku trajanja proizvoda, tako da nove proizvode tek kupujem kada starima dođe kraj ili im prođe rok.


Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit Daily Scrub

Ovaj piling koristim skoro pa dvije godine i svaki put ga iznova kupujem i to zbog toga što jedini on odgovara mojoj koži lica. Miriše na citrus tj. ružičasti grijep koji djeluje relaksirajuče na mene. Proizvođač obečava da ovaj proizvod čisti kožu od prljavština i masnoća i eliminiše tako nesavršenosti  kože poput bubuljica i mitisera, a pritome je ne isušuje.
Dostupan je u DM-u i CM-u po cijeni od 10,60 KM  i dolazi u pakovanju od 150 ml.

Avene TriAcneal EXPERT Emulzija

Ovaj proizvod je već dugo vremena na mojoj wish listi i napokon su došli zimski dani, odnosno period kada je najpreporučljivije da se koristi, pa sam ga sebi pruištila. Jako me je iznenadilo kada sam vidjela da je proizvođač promjenio ambalažu ovog proizvoda, ali ipak količina proizvoda je ostala ista, dok za formulu nisam sigurna dali je ostala ista. Planiram raditi recenziju ovog proizvoda, pa ću vam detaljnije objasniti njegovu svrhu, ali u kratkim crtama ovo je proizvod koji je namjenjen koži sklonoj aknama, bubuljicama, depigmentaciji, miteserima itd. Kupila sam ga u apoteci u BBI- u po cijeni od 35,60 KM i dolazi u pakovanju od 30 ml.

Alvede Wildrose Cleansing milk

Od kako sam prije mjesec dan kupila Alvede ulje divlje ruže, poželjela sam probati i druge proizvode iz te kolekcije, pa je izbor pao na milijeko za čišćenje od divlje ruže. Ovo mlijeko mi je preporučila cura koja mi uređuje obrve i rekla mi je da nakon njega lice bude tako mekano, da nije potrebna nikakva krema poslije. I bilo je trk u DM i kupila sam ga po cijeni od 5,75 KM. Pokušavam nači tonik iz ove kolekcije, ali predpostavljam da je fenomenalan čim ga nema ni u jednom DM-u.



Max Factor Masterpiece Glamour Extensions 3-IN-1 Volumising Maskara

Od kako sam prošli mjesec kupila nakon dužeg vremena maskaru Essence sa gumenom četkicom o kojoj sam pisala ovdje, poželjela sam da probam još neku sa istom četkicom i izbor je pao na ovu. Sam naslov ove maskare obečava 3 u 1 efekat glamuroznih trepavica. Kupila sam je u CM-u kada su bili dani dobrih cijena i platila sam je cca. 16 KM dok joj je redovna cijena cca. 26 KM. Dolazi u jako lijepom pakovanju od 12 ml.

NYX HD Photogenic Concealer
Prvi NYX proizvod u mojom neseseru je ovaj tečni korektor u nijansi Light / Pale - CW- 03. Dostupan je u još osam boja ( nisam sigurna baš u koliko), te svako može nači boju i podton koji njemu odgovara. Boja koju ja imam je nekog roskastog podtona,a za nju sam se odlučila zbog toga što mi roskasti pigmenti najbolje odgovara, jer ja nema nekih velikih problema sa područijem ispod očiju. Kupila sam ga u Ogledalce Cosmetics za 12,50 KM. Dolazi u plastičnom pakovanju sa aplikatorom u količini od 3g.

Farmasi Matt Lipsticks

Već dugo vremena izbjegavam kupovinu kataloških proizvoda, najviše zbog toga što boje u katalozima i uživo su puno razlikuju, ali od kako postoje beauty blogovi mnogo je lakše odabrati proizvode iz kataloga. Tako sam i ja vidjela od svojih kolegica, koje su dobile ove karmine za recenziju od Farmasi kompanije i odlučila se za dva iz nove kolekcije, a to su karmini Autumn 19 i Light Champagne 15. Možete ih nači u decembarskom katalogu po sniženoj cijeni od 5,95 KM.


LE PETIT Marseiliais regenerator za obojenu kosu 

Prvi proizvod iz ovog brenda i na prvu uopšte nisam oduševljena njegovim mirisom, jer mi miriše na krema za bore. Ovaj proizvod je kupila moja mama na nekom sniženju i namjenjen je za obojenu kosu. Proučila sam malo sastav i vidim da je ulje šafranike na samom vrhu, dok je ekstrakt borovnice dva mjesta niže, što bih moglo obečavati. Predpostavljam da bih osobama sa obojenom kosom bolje odgovarao od mene, jer ja svoju kosu ne farbam, ali kada je već tu zašto da ga ne koristim. Cijenu ne znam, ali dolazi u pakovanju od 200 ml i dostupan je u svim drogerijama.

Alverde Volumen Shampoo with Olive & Henna

Oduševljena sam ovom linijom šampona i trenutno imam misiju da isprobam sve iz te kolekcije, do sada sam isprobala tri i svi su ostavili dobar utisak na mene. Toplo ga preporučujem odobama koje imaju problem sa masnom kosom i opadanjem. Ne sadrži silikone od kojim sam pisala ovde i sadrži blage sulfate o kojim sam pisala ovde. Možete ga kupiti u DM - u po cijeni od 2,95 KM u količini od 200 ml.

Dove Krem Kupka 

To je moj omiljenji brend gelova za tuširanje, te ga uvijek imam u svom kupatilu. Najviše ga volim koristiti u zimskim danima, jer je kremast i  koži daje hidrataciju. Volim njegov miris, jer je nakako suptilan i prilikom upotrebe miris djeluje opuštajuće. Cijenu vam također ne bih znala, ali moj ovaj dolazi u pakovanju od 500 ml i imate ga kupiti svugdje.


Čupko set za depilaciju lica za osjetljivu kožu

Odlučila sam ponov isprobati depilaciske trake za lice nakon što sam dugo vremena koristila kremu za depilaciju lica. Uočila sam da mi od kreme rastu sve tamnije dlakice, što je i logično, jer je to metoda slična brijanju, pa sam odlučila da se bacim na čupanje. Prije mnogo godina moja najbolje prijateljica iz djetinjastva i ja smo kupili Veet trake za depilaciju nogu i nisu nam ništa uradile, jer nismo znale da rukujemo sa njima. Pokušavale smo da vosak ugrijemo trljanjem trakica ruku od ruku, ali to je bilo bezuspješno. Neki dan sam pročitala post kolegice blogerice na temu trakica za depilaciju lica, gdje je ona napisala da ih zagrijava fenom. Ona me je ubijedila da ih ponovo kupim i ta metoda se odlučno pokazala, tako da ću nastaviti koristiti ove trekice. Kupila sam ih u CM-u na sniženju su bile cca. 3 KM , a redovna cijena im je cca. 6 KM.

 Nivea Anti - perspirant double effect 

Najbolji dezodoransi i obožavani od strane mene dugi niz godina, kupujem samo različite mirise i nekad kupim u spreju nekad u roll on i tako u krug. Ovaj ima baš lijepo cvijetni miris i stvarno me dugo vremena štiti od neprijatnih mirisa. Dostupan je u svim drogerijama i bolje opremljenim marketima po cijeni od cca. 5 DO 6 KM i polazi u staklenoj bočici od 50 ml.



Depend odstranjivač laka za nokte fast/ odourless

Ovi odstranjivači su me oduševili, ovo je drugi u mom vlasništvu i ovaj mi se mnogo više sviđa od onoga sa plavom naljepnicom. Razlika je u tome što je ovaj malo uljani i nema neugodan miris, čak i moj tata koji je alergičan na svaki miris odstranjivača laka za nokte i osjeti ga u susjednoj sobi nije osjetio miris ovog odstranivača. Ovo je Švedski brend koji je nedavno došao na naše tržište i možete ga kupiti u CM-u po cijeni od 3 KM. Ne sadrži aceton, ulje, bojila i parfeme i dolazi 100 ml, ali dostupan je i u večem pakovanju.

Misslyn nail oil 

Imam problema sa zanokticama, pa sam u potrazi za nekim proizvodom za njegu kožice oko noktiju. Ovaj sam proizvod ulovila na snjiženju od 50%, pa u meni proradila ona moja strana štedljivice i kupila sam ga. Kao što sam navela gore namjenjen je njezi kože oko noktiju i sadrži u sebi bademovo ulje i zeleni čaj. Ulje nema neki intenzivan miris i nanosi se dva do tri puta sedmično i jako brzo se upija. Dosupno je u CM-u, a redovna cijena mu je oko 7 KM, te dobijete 10 ml.

Essence Gel nail polish u nijansi 48 my love diary koja je proglašena bojom godine.
Dovoljno da vam kažem da moja kolekcija essencovih lakova se samo širi i širi, čak sam prestala da gledam uopšte druge brendove, jer kad vidim cijenu od 7 KM i više za jedan obični lak za nokte ni ne pomišljam da ga kupim, kada pored njih imam ove lakove koje su duplo jeftiniji i kvalitetniji, a također izbor nijasi je fenomenalan. Do sada nisam vidjela orginalniju boju laka za nokte od ove i nije ni čudo da je proglašen za boju godine. Jako je teško uslikati ovu boju na bilo kojoj svijetlosti, jer ne izgleda ni približno slično kao uživo. To je neka boja mesa, roskasto - ciglasta, pomalo me podsjeća na boju Farmasi matt karmina u boji 15, kojeg sam gore spominjala i našla sam savršenu kombinaciju svakodnevnog karmina i laka za nokte koji idu uz sve boje. Cijena 2, 95 KM i dostupan u CM-u i DM-u.



Jeste li probali neke od ovih proizvoda? Kakvi su vam utisci? Koje su vaše preporuke za proizvode sa sličnom namjenom drugih brendova?



You may also like

Nema komentara:

Ukupno prikaza stranice

Pokreće Blogger.