Beauty blender - Flormar

/
0 Comments
Moje prvo iskustvo pri nanošenju šminke, kao i kod većine bilo je sa prstima. Kroz godine šminkanja postala sam znatiželjna za novim metodama nanošenja podloge na lice, pa sam isprobavala od klasičnih spužvica do kistova. Moram reći da su sve te metode dobre na svoj načini i da ih i dan danas koristim u zavisnosti od raspoloženje, ali malo čudo koje vam danas prestavljam je trenutno moj broj jedan za nanošenje šminke.


Za beauty blender sam saznala prije otprilike dvije godine, kada je preplavio strano tržište, sve su ga beauty blogerice koristile i hvalile. Nisam neki zaljubljenik kupovine preko interneta, a i uvijek volim isprobati prvo neku jeftiniju verziju nečega, pa u zavisnosti od utisaka odlučujem se za kupovinu skupljeg. Tako sam prije neki dan otkrila da Flormars ima svoju verziju ove spužvice i nisam oklijevala, te sam je kupila.

Većina ovakvih spužvica je jajastog oblika, dok ova ima dubljenje na sredini. Čini mi se da uz pomoč tog udubljenja korištenje ove spužvice je znatno jednostavnije, jer ju je lakše držati. Spužvica je roza boje i dolazi u plastičnoj ambalaži koja nam osigurava da prije vas nije niko dirao nestrašnim rukicama. U početku korištenja je tvrda, ali se nakon nekoliko pranja omekšala, što je po meni prednost.


Kupila sam je u Flormark radnji u Sarajevo City Centru i platila 10 KM.

Flormar kaže:

" Ova više namjenska spužvica pomaže pri nanošenju korektora, tečnih i kamenih pudera i kremastih rumenila rezultat je perfektan izgled lica."

Ja je koristim u svrhu nanošenja pudera i korektora. Iako u njihovom upustvu stoji da se koristi i za puder u kamenu, u tu je svrhu još nisam koristila. Može se koristiti i za blendanje tekuče i kremaste pudere, rumenila, korektora, highlighter,kako i za blendanje kada konturiramo lice sa kremastim proizvodima.
Spužvica na djelu

Ja ovu spužvicu koristim i vlažnu( polu-mokru, polu-suhu)  i suhu, ali mi puder i korektor ljepše izblenda kada je u stanju pola-pola. Iako se ovakav tip proizvoda koristi mokar, ova spužvica mi se u tom slučaju pokazala samo kao upijač previše pudera.
Čitala sam da je beauty blender savršeni  za suhu kožu i da zbog toga što se koristi kao spoj vlažnog i tapkanja ne utiče na luštenje kože.
Koristim je tako što puder prvo nanesem na lice u oblike tačkica, te potom blendam spužvicom, te prenosim na ostala mjesta na licu. Rezultat nakon toga je orošen ten i neprimjetna podloga. Za korektori za područije oko nosa koristim ovaj špicasti dio. 




Spužvicu perem skoro nakon svake upotrebe, a da se razumijemo nekad se i omakne, pa je koristim i više puta. Uvijek je operem naveče i preko noći ostavim da se suši, te je već ujutru spremna za novo korištenje.  Mana joj je što upija bakterijice koje mogu pruzrokovati bubuljice na licu, ali ja sam pronašla način kako da je 99% očistim. Prije pranja stavim je u posudu sa vodom, te u mikrovalnu minuticu, tek nakon toga je perem deterđentom za suđe.
Tako će te biti sigurni da je toplota ubila sve bakterije, možda će nakon mikrovalne malo smrditi, a to je miris od ubijenih bakterije.

Vijek trajanja joj je oko pola godine, što joj je u biti najveća mana, jer nakon toga ne obavlja posao kao na početku.
Čitala sam da spužvica naraste nakon što je pomokrite, kod ove to nije slučaj ili je to znatno mala razlika u veličini.



Dali ste probali Flormarkovu inačicu beauty blendera? Kako Vam se sviđa?


You may also like

Nema komentara:

Ukupno prikaza stranice

Pokreće Blogger.