Himalaya Herbals - Purifying Neem Maska

/
0 Comments
Vjerovatno vam je poznato da ukoliko se svakodnevno šminkate, da lice osim čišćenja ujutru i naveče treba dubinski očistiti jednom ili dva puta sedmično. Proizvodi koji su namjenjeni za taj način čišćenja lica su maske za lice. Postoje one koje možete napraviti u kućnoj radinosti, ali i one koje možemo kupiti u drogerijama i apotekama. Danas vam pišem o maski koju sam ja nažalost kasno otkrila, a to je Himalaya Herbals - Purifying Neem Maska.



Maska se proizvodi u Indiji, zemlji poznatoj po lijepim i njegovanim ženama, koje se svakodnevno podvrgavaju raznim ritualima ljepote. Na našem tržištu postoji već nekoliko godina, ali ovo je moj prvi proizvod koji sam probala od ove kompanije.
Maska za lice od Nima se sastoji od 100% biljnih aktivnih sastojaka tj. Nim 100 mg, Valjareva glina 40 mg, indijski šafran 20 mg. Namjenjena je normanoj do masnoj koži, te dubinski čisti lice.

Na poleđini proizvod proizvođač nam garantuje:

" Nim maska za lice čisti kožu i spriječava pucanje i ponovno nastajanje bubuljica. Podmlađuje, zateže kožu i pruža joj prirodan sjaj, Antibakterijska Nim maska za lice reguliše lučenje sebuma, čisti pore, spriječava nastanak bubuljica i poboljšava ten. Nim je dobro poznat po svojim antibakterijskim svojstvima, pomaže kod akni i bubuljica. U kombinaciji sa Indijskim šafranom, efikasno eliminiše bakterije koje uzrokuju nastanak akni. Valjareva glina hladi i mekša kožu."




S obzirom da imam problema sa proširenim i začepljenim porama, te pokojom bubuljicom, te masnom kožom, odlučila sam se na kupovinu ove maske. Masku stavljam na lice po potrebi, jednom ili dva puta sedmično. Kada sam je tek stavila na lice osjetila sam intenzivan osvježevajući miris, te sam na koži osjetila blago hlađenje. Ali već nakon trećeg puta i miris i osjećaj hlađenja je nestao, ne znam iz kojeg razloga, ali učinak je ostao isti. Držim je na licu dok se u potpunosti ne osuši, tokom djelovanja maska zateže lice, ali ništa što se za ljepotu ne može pretrpiti. Kada se maska u potpunosti osuši, mogu se vidjeti na nosu, bradi i obrazima male oksidirane izbočine koje dokazuju da je maska odradila posao kako treba. Proces umivanja je malo teži, jer se maska skori. Meni u tome priskače u pomoč mali peškir kojim odstranjujem one djelove na kojima je masku nemoguće skinuti samo vodom( na onim najskorelijim djelovima). Sve te muke vrijede kada vidite krajnji rezultat!

Nakon nanošenja
Koža mi nakon toga bude primjetno svježija, čišća i sjajnija. Pore su sužene, a u potpunosti me je riješila pretjeranog lučenja sebuma. Još jedna od dobrobiti ove maske je da ukoliko je redovno koristite bubuljice na licu nestaju, a ako vam se pak desi da vam iskoči neka uz pomoč ove maske brzo će nestati. Još jedna metoda koju koristim prije stavljanje maske na lice, je parenje lica oko desetak minuta ili masku stavljam nakon kupanja. Para učini da se pore otvore, te maska samo pokupi nečistoće iz njih.
Takođe masku nanosim sintetičkom četkicom, te je ravnomjerno rasporedim na lice i vrat. Područije oko očiju strogo izbjegavajte.
Još malo pa je suha


Vidite oksidirane tačkice na nosu i obrazima
Maska se prodaje u pakovanju od 75ml u tubi, što vam je sasvim dovoljno za dva mjeseca korištenja.
Kupila sam je u CM-u na sniženju za 5 KM, ali je inače oko 7 KM. Imate kupiti u privatnoj apoteci u Hrasnom Revita ( neboder pored Robota Hrasno) širi asortiman Himalaya Herbals prizvoda, po jako povoljnim cjenama.

Tekstura joj je gušća, te sadrži sitne čestice, koje prilikom umivanja mogu poslužiti kao blagi piling.
Boja maske je maslinasto zelena, te maska miriše na mentol.
Izvinjavam se na Shrek izdanju, ali morala sam!

Čista koža
Dali koristite neki od Himelaya Herbal preparata? Kakva su vaša iskustva? Koji preporučujete?


You may also like

Nema komentara:

Ukupno prikaza stranice

Pokreće Blogger.