Kako popraviti slomljeneni puder u kameni, rumenilo i sijenku za oči?

/
2 Comments
Koliko puta vam se desilo da vam se tek kupljeni proizvod slomio? Prilikom nošenja u torbi ili šminkanja često dolazi do ovakvih situacija, da puder ispadne ili se u torbi na neki način slomi. Prije nisam znala riješenje tog problema i puder sam pokušavala koristiti tako slomljenog i nervirala sam se jer mi je pravo nered prilikom upotrebe, te sam ga naposlijetku bacila. Ali otkako sam u jednoj emisiji o šminkanju na TLC kanalu gledala prilog na temu popravljanja slomljenog proizvoda u kamenu, nerviranje oko slomljenog kamenog pudera je iza mene.


Kada sam prvi put gledala činilo mi se kako je to veoma težak i složen posao i da se meni nikada taj proizvoda neče vratiti u prvobitno stanje, ali dočekala sam da mi se bronzer slomi i primjenila sam postupak na njemu i ostala oduševljena.



Proizvodi koji su vam potrebni da vratite svoj slomljeni puder,rumenilo ili sjenu u provobitno stanje su:
  • zip zap kesa ili bilo kakva kesa koja je providna i nema pregiba u kojim bi se proizvod uvukao (ja sam ovom prilikom koristila kesu za pečenje mesa)
  • medicinski alkohol od 70%
  • kašikica i nožić



Prije početka postupka savjetovala bih vam da odaberete adekvatnu površinu za obavljanje istoga npr. kuhinjska radna površina, jer proizvod prilikom mješanja izlazi iz kutije i bude malo nereda.




A sada ide postupak:
  • sadržaj proizvoda istresite u zip zap kesicu i zatvorite;


  • kašikicom izmrvite proizvod sve dok se on ne pretvori u prah;
  • sada sadržaj vrečice vratite u kuticiju od proizvoda;


  • nakon toga potrebno je postepeno dodavati alkohol i mješati proizvod, nemojte pretjerovati sa alkoholom :), dodajite ga sve dok ne dobijete kremastu smjesu;
  • uzmite nožić i poravnajte lijepo proizvod u kutijici;
  • nakon toga očistite vlažnim maramicama kutijicu;


  •  i pustite da se proizvod suši na sobnoj temperaturi i za manje od 24 sata proizvod će biti spreman za ponovnu upotrebu.




You may also like

2 komentara:

Ukupno prikaza stranice

Pokreće Blogger.