Innamore Microfibra 100 hulahopke

/
0 Comments
Odabir hulahopkih ili helanki mnogim ženama zadaje glavobolje. Kada se nađete ispred polica za čarape bezbroj je pitanja koje nam se vrte u glavi : Koju marku odabrati? Koju veličinu? Koliko dena? Dali ću se sijati kao božićna jelka? Koliko imaju elastina? I na kraju svakoj se desi da kupovina nekad bude promašaj, a i ako nam se svide zaboravimo kako je pakovanje izgledalo, pa smo ponovo na samom početku.



Pakovanje ovih čarapa će vam ostati u sjećanju i nikad nećete poželjeti da ih zamjenite nekim drugima, makar se to meni desilo. Otkako sam u septembru mjesecu pri kupovini čarapa otkila Innamore marku, moje brige oko čarapa su prestale. Dovoljno je samo da odem do njihove police i odaberem koju boju i koliko dena trebam. Pošto je vani još uvijek hladno moj odabir za zimu su njihove čarape od microfibera sa 100 dena.



Innamore su čarape koje se od nedavno mogu nači na policama CM marketa u raznovrsnoj ponudi. Proizvode se u Italiji, što samom tim govori da se radi o kvalitetu. Čitavu njihovu ponudu možete pronaći na njihovoj web stranici www.innamore.com, ali na žalost još uvijek na našem tržištu nisu u ponudi svi njihovi proizvodi.

Prizvođač u poleđini garantuje da su ovo:
 " Mekane i udobne hulahopke sa 3D microfibre sa širokim pojasom, ravnim šavom i higijenskim umetkom."


Čarape se sastoje od 90% poliestera i 10% elastina, mogu se prati na 30° u mašini.  Što se tiče skupljanja ni u dužini ni u širini se ne skupljaju. Dolaze u crnoj, smeđoj i sivoj boji. Cijena ima je oko 8 KM, ali često budu na sniženju, pa sam ih ugrabila i za 6 KM.




Odabir veličina:

VISINA                            KONFEKCISKI BROJ                           BROJ ČARAPA
158 - 164                                    32" - 36"                                                     2
164 - 170                                    36" - 42"                                                     3
170 - 176                                    42" - 48"                                                     4
170 - 176                                    48" - 56"                                                     5-XL
175 - 180                                    56" - 64"                                                     6- XXL

Moje iskustvo:

Kao što sam navela gore u tekstu, otkriče ovih čarapa mi je olakšalo kupovinu istih za jedan duži vremenski period. Imala sam iskustvo kupovine čarapa koje se bile toliko krute i stezale su me u nogama da mi je nošenje istih prestavljalo velike muke.Naravno problem tih čarapa bio je sastav, one nisu sadržavale mnogo elastina. Sa Innamore čarapama i njihovim sastavom sam prezadovoljna, jer sadrže onoliko elastične koliko je dovoljno da me ne stežu, a i da nakon dugo nošenja ne izgube svoju formu. Sve čarape od sto dena koje sam posjedovala su bile previše mat, dok ove imaju neki decentni sjaj koji mi se baš sviđa. Moja veličina je trica! Nosim ih u zimskim danima ispod hlača i na suknju, te osim što su jako lijepe, pomažu mi da mi bude toplo.

Nadam se da sam i vama pomogla u izboru, jer ih toplo preporučujem svima koje žele da za male pare dobiju kvalitetne, lijepe i tople hulahopke.

Ima te li iskustva sa ovim čarapama? Koje čarape vi preferirate? Na šta obračate pažnju pri odabiru?


You may also like

Nema komentara:

Ukupno prikaza stranice

Pokreće Blogger.