Essence - How to make brows wow

/
2 Comments
Pripadam u grupu ljudi koji dosta vremena posvečuju izgledu svojih obrva, pa samim tim uvijek volim isprobavati neke nove proizvode na tržištu. Najviše proizvoda u mojoj kozmetičkoj kolekciji su proizvodi za obrve, a jedan od novih stanara je i Essence How to make brow wow! Veliki sam ljubitelj Essence proizvoda, jer je Essence na našem tržištu jedini koji ide u korak sa svjetskim brendovima, te nas uvijek iznenadi sa nečim novim što do sada nije bilo dostupno, a što je najvažnije cijene ovih proizvoda su prema standardima našeg tržišta.



Pri kupovini ovog proizvoda najveću ulogu odigrala je ambalaža ovog proizvoda. Prvenstveno izbor je pao zbog toga što predhodno pakovanje Essence eyebrow kit-a bilo jako ne praktično i nakon određenog vremena kutija se isprlja i jako je teško očistiti. Drugi razlog je jako podsjeća na ambalaže iz brenda "Benefit cosmetics" koji su meni jako simpatični, inače jako volim proizvode koje imaju lijepu i domišljatu ambalažu, koja je pritom praktična.


Ambalaža je napravljena od tvrdog kartona i sa magnetom na poklopcu koji čuva proizvod na mjestu. U pakovanju dolazi :
  • četri sjene: 
    • love blondes
    • love am all
    • love brunettes
    • lift me up
  •  mala pinceta
  • četkica za obrve sa jedne strane,a sa druge spužvica za nanošenje sjena
  • ogledalo
Paleta ima 6 g, što znači 1,5 g po svakoj sjeni. Rok trajanja mu je 12 mjeseci, mislim da je jako kratak period, jer inače tip proizvoda kao što su sjene traju i do 24 do 36 mjeseci.
Ja sam ovaj proizvod kupila u CM cosmetic marketu u aprilu mjesecu, kada je proizvod bio na sniženju i koštao je oko 10 KM, dok je njegova redovna cijena oko 12 KM.




U slučaju da još uvijek niste otkrili koja vam sjena odgovara, ovaj proizvod je za vas, jer sadrži tri sjene za koje pašu svakoj djevojci, bez obzira na boju kose. Ukoliko imate svijetlo plavu kosu najbolje će vam odgovarati "Love blondes", srednja nijansa "Love am all" kao što joj samo ime kaže može pristajati svima, a naročito tamno plavima i svijetlo smeđim ženama. Treča nijansa "Love brunettes" je za smeđokose tj. srednje smeđe. Još jedna sjena u paleti namjenja je za posvjetljivanje i podizanja područija ispod obrva. Paleta je jako praktična za nošenje na putovanje, jer osim što imate proizvod za obrve i oči, unutar ima ogledalce koje može poslužiti za šminkanje.




E sad je na red došlo i moje mišljenje o ovom proizvodu. Ovaj proizvod me nije posebno oduševio, ali ne zbog kvaliteta, nego zbog toga što sve nijanse koje dolaze su presvijetle za mene. Kao što znate imam srednje smeđu do tamno smeđu kosu i trebala bih mi odgovarati ova najtamnija nijansa u setu "Love brunettes", ali pošto ja imam tanke i rijetke obrve uvijek biram malo tamnije smeđe nijanse za crtanje obrva. Mogu ja i sa "Love brunettes" popuniti obrve, ali bolji efekat mi daje "Essence eyebrows kit" u tamnoj nijasi. Mislim da bih ova najtamnija nijansa u  ovom set odgovarala ženama koje imaju deblje obrve, dok za dvije svijetlije nijanse ne mogu reči dali odgovara svijetlokosim ženama, jer nisam imala priliku probati na njima, ali ovako odokativno mislim da je ovo set namjenjen baš njima. Pigmetacija tri sjene za obrve mi se jako sviđa, dok četvrta nijansa "life me up" nema bogatu pigmetaciju, ali mislim da je to velika prednost, jer ne volim baš naglašavati pretjerano dio ispod obrva. Sjene se u kutiji malo truse, ali kada ih stavljam na obrve na ostatak lica ni ne ostaje višak proizvoda. U jednom od svojih prijašnjih postova pisala sam o tome kako je crtam svoje obrve.


Lijevo : Essence brow kit for brunettes; Desno: Essence How to make brow wow - Love brunettes

Ja ovu paletu ne koristim za onu namjenu koju je namjenjena, jer kao što sam već rekla nijedna od ovih nijansi mi ne odgovara, nisam htjela da ovaj proizvod od u zaborav, već ga koristim kao sjene za oči. Zbog iznimne pigmentacije i moći blendanja sjena, sa ovim proizvodom možete napraviti jako lijep smokey eye. Inače jako volim smeđe i mat nijanse, pa ovaj proizvod koristim za kreiranje dnevnih makeup look- ova. Najsvijetliju nijansu stavljam na čitav kapak, srednju nijansu stavljam na  pregib kao transparentnu, a najtamniju stavljam u pregib. Highligter stavljam u unutrašnji dio oka.
Tuš i maskara i dobijete look malo jaču dnevnu šminku, koja se sa još malo tamno-smeđe ili crne look može transformirati i u noćni.



Koje proizvode koristite za popunjavanje i crtanje obrva? I koje bi mi preporučile da probam?












You may also like

2 komentara:

  1. Ovo nisam vidjala u nasem DM-u ali super izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pitaj prodavačicu, sigurno ima...u redovnoj prodaji je od aprila mjeseca! Sretno :):*

      Izbriši

Ukupno prikaza stranice

Pokreće Blogger.