Kistovi za šminkanje - novi

/
0 Comments
Kažu da oni koji imaju smisao za crtanje, imaju smisla i za šminkanje i ja se u potpunosti slažem sa tom konstatacijom. Od mojih prvih crteža na papiru, pa do danas kada više crtam na licu u pomoč mi uvijek priskoče kistići. Dugo vremena na našem tržištu niste mogli kupiti kvalitetne i pristupačne kistove, pa sada mojoj radosti nema kraja. Danas vam pišem o tri nova kista u mojoj kolekciji, koji mi uveliko olakšavaju ritual šminkanja.


RealTehniques su jedne od najpoznatijih četkica u svijetu kozmetike što zbog svoje kavalitete, tako i do pristupačne cijene. Njihove četkice možete kupiti separatno, a i u setovima. Ove četkiće smo do sada mogli naručiti samo preko interneta, a sada su dostupne i u Sarajevu.
Mojoj kolekciji četkica se pridružila njihova četkica Powder brush. Nju možete kupiti u separatno i dolazi u plastičnoj kutijici. Ja sam svoju kupila u H&M u Švedskoj, u kojem su takođe dostupne večina četkica  iz RT kolekcije. Četkicu sam platila oko 27 KM (139ŠKruna), a ne bih vam znala reći koliko koštaju kod nas.


Stvarna namjena ove četkice je za nanošenje pudera u prahu i u kamenu. Jako je makena i veličinom odgovara svojoj namjeni. Četkica se nije promjenila ni nakon tri mjeseca korištenja i redovnog pranja, a prema iskustvu drugih blogera kvaliteta ove četkice je dugotrajna. Ja je koristim za nanošenja pudera u prahu i kamenu za matiranje lica, te nekad i za nanošenje bronzera. Samim tim što je mekana, jako je nježna prema koži lice, a osim toga što pokupi dovoljnjo proizvoda iz kutijice ima i što uz pomoč nje proizvod fino rasporedim na lice, ona ima i sposobnost blendiranja. Zbog toga je ja koristim i za nanošenje i blendanje bronzera. Ako želite da svoj makeup prodignete na jedan nivo više, preporučujem vam da investirate u neku od ovih četkica. Ja sam jako zadovoljnja i planiram kupovinu, još nekih iz RT kolekcije.



Druge dvije četkice o kojim vam pišem o nastavku dolaze iz kolekije CALA kistova. Zemlja porijekla ovih četkica USA - Los Angeles, a na našem tržištu ih uvozi Alexanadr - cosmetics.
Četkice također imate kupiti u setovima i separatno, prodaju se u dvije kolekcije i to Black Luxury i Eco Friendly. Dostupne su u Sarajevu u Zlatarskoj ulici u radnji Ogledalce cosmetics.

CALA blending brushe i crease brushe su iz Blacke luxury kolekcije i jedne su od najboljih u Calinih četkica. Dolaze separetno i u plastičnim vrečicama i crne su boje. Materijali od koji su nampravljeni su od sintetička vlakna. Drška im je drvena,a spoj između dlake i drške je metalni i čvrst.

Crease brushe 515 je namjenjena za blendanje sjena na očima, te je perfektne veličine i oblika za blendanja vanjskog ugla oka i ulaza u pregib oka. Dlakice su mekane i crne boje, te su u usporedbi sa Essence blending brushe dlakice duže i gušće. Možete je kupiti po cijeni od 8 KM.


Lijevo CALA 515; Desno Essence blending brushe
Blending brushe 311 je također namjenjena za blendanje, kao što joj i samo ime kaže. Samo što ona za razliku od 515 ima dosta dužu dlaku i veća. Je koristim za nanošenje transparentne boje kao i blendanje pregiba oka. Možete je kupiti po cijeni od 7.50 KM.


Lijevo KICKS Blending brushe 107; Desno CALA Blending brushe

Obje četkice su podjednako dobre i zahvaljujići njima sjene na očima će vam uvijek biti fino izbledane i imati čete zavodljivi smokey eye. O njihovoj dugotrajnosti vam ne mogu puno reći, jer sam ih tek nedavno kupila.

Dali posjedujete ove četkice? Kako vam se čine? Koje od četkica iz ove dvije kolekcije preporučujete?


You may also like

Nema komentara:

Ukupno prikaza stranice

Pokreće Blogger.