Ebelin spužvica vs Flormar spužvica

/
4 Comments
Prije oko dvije do tri godini se na Svijetskom tržištu pojavio proizvod pod nazivom Beauty blender, koji je dugo vremena bio jedini takav proizvod na tržištu.
Vjerovatno zbog čudvotvornosti te spužvice, sada je imamo dostupnu u ponudi skoro svakog brenda koji se bavi sličnom djelatnošću tj.prodaja četkica i spužvica za nanošenje šminke. Tako da taj proizvod imamo kupiti i u ponudi kod jefinijih brendova, a najbolja stvar je što ga imamo kupiti i na našem tržištu. Sve spužvice se jako razlikuju između sebe, pa je jako teško izabrati onu koja vam najbolje odgovara. Zbog toga ću vam uspoređivati dvije spužvice koja ja posjedujem. O Flormar spužvici sam već pisala detaljnu recenziju ovdje, ali sada ću pisati o razlici između nje i Ebelin spužvice.


Ebelin spužvica
Flormar spužvica

O ovom malom čudu već neko vrijeme digla se velika pompa. Dugo vremena sam ga željela kupiti, ali nisam mogla doći do njega, jer je bio rasprodan u svim DM marketima u kojim sam ja bila. Taj trenutak kada sam ga ugledala na polici je trenutak lude sreće, kao kad malom djetetu kupite dugo željenu igračku, jedva sam čekala da dođem kući i da ga isprobam.
Dolazi u maloj plastičnoj kutijici i u DM-u se nalazi na policama gdje imate asortiman za nokte tj.turpije, acetoni, noktarice. Spužvica je roze boje i jajolikog oblika. Jedan dio je veći i oblog oblika, dok je gornji dio špicast i uzak. Sužvicu sam platila 6,95 KM!

Flormar spužvicu imam već neko vrijeme i jako sam zadovoljna rezultatom koje daje na licu, pa sam na osnovi njega odlučila da istražim slične proizvode drugih brendova. Kupila sam je u Flormar radnji u Sarajevo City Centru za 10 KM.
O ovom proizvodu se na tržištu nije podigla velika prašina kao za Ebelinovom spužvicom, pa sam željela usporediti obje da vidim čemu toliki hvalospjevi o ebelinovoj spužici i koja je razlika između ovde dvije.


Kada su suhi


















Materijal i izgled:

Upoređujući jedan sa drugim uočava se velika razlika što zbog oblika tako i zbog materijala. Jedino što imaju zajedničko jeste boja. Materijal ebelin spužvice me podsjeća na memorijsku pjenu, jer prilikom stiskanja istog spužvica poprima oblik stiska i nakon što je ostavite nakon nekog vremena se vrati u prvobitni oblik. Dok se Flomar spužvica ne mjenja svoj oblik nakon stiska i ima jako čvrstu formu.
Oblik Ebelinove supužvice je jajolik, dok je kod Flormar spužvice isto jajolika sa malim udubljenjem na sredini. U mom slučaju oblik ne predstavlja neku razliku u djelovanju, ali materijal itekako predstavlja.

Način upotrebe:

Poznato da je da se ovakvi proizvodi koriste u vlažnom stanju i da prilikom pranja mjenjaju veličinu. Prilikom prvog korištenja ovakvog proizvoda tj.Flormar spužvice nisam uočila da je spužvica narasla nakon pranja, pa sam se jako začudila. Također sam je pokušala koristit vlažnu i ti pokušaji su bili čisti promašaj, jer mi je supužvica upijala previše proizvoda i samim tim na licu nije ostavljala puno i nije davala nikakve rezultate. A onda sam je oprala i ostavila da se osuši malo i shvatila da ovu spužvicu najbolji efekat daje kada je polu suha- polu vlažna ili kada je upotpunosti suha.

Potpuno novi utisak i način korištenja sam doživjela prilikom korištenja Ebelin spužvice. Kao što sam navela gore materijal spužvice se drastično razlikuje,pa sa tim i primjena iste. Prilikom pranja ebelin spužvice, spužvica vidno naraste. Također razlikuju se i po tome što se ova spužvica koristi vlažna i što ne upija toliko proizvoda kao flormar spužvica kada je vlažna.


Nakon pranja- Ebelin spužvica vidno narasla
Efekat na licu:

Pri korištenju Flormar spužvice puder i korektor na licu mi fino izblenda i na licu mi ostane tačno onoliko proizvoda da prekrije nepravilnosti, a da pritome na licu ne primjeti iz aviona.
Ebelin spužvica prilikom korištenja na licu daje manju prekrivenost, ali na licu ostavlja orošen (dewy) finish, te mi lice izgleda svježe. Mislim da Ebelin sužvica daje bolji efekat sa malo težim puderima tj.puderima sa večom prekrivnom moći, jer upije malo proizvoda i tako da oduzima malo prekrivenost. Izbjegavam Ebelin spužvicu koristiti za blendanje korektora bilo kremastog ili tečnog, jednostavno previše mi pokupi proizvoda.

Način pranja:

Oba perem na isti način, koji sam opisala u postu o Flormar spužvici. Što se tiče toga koliko je teže koji oprati, iz Flormar spužvice je mnogo lakše za icijediti ostatak vode iz njega, dok Ebelin postaje malo gumeneastiji kad se pere, pa je jako teško iscijediti svu vodu iz njega, a ukoliko ga ne iscijedite do kraja neće dati dobar efekat na licu samo će upiti previše proizvoda i to je to. Sa Flormar je teže oprati fleke, dok sa Ebelina je mnogo lakše.

 Zaključak:

Ova proizvoda su mi podjednako dobra, ali pošto u ovom slučaju moram odlučiti za jednu od njih onda će u toj odluci odlučivati baš sitne razlike. Što se tiče materijala i izgleda, mislim da mi je u blagoj prednosti Flormar spužvica i to zbog toga što ne mjenja svoju veličinu i zbog toga je lakše rukovati sa njom, dok Ebelin spužvica naraste i pomalo mi je glomazna. Što se tiće načina upotrebe Flormar  spužvica se brže suši što je prednos, jer bolje djeluje suha. Ebelin spužvici malo duže vremena treba da se osuši u potpunosti, ali to je za nju također prednos jer se koristi vlažna. Tako da u ovom slučaju dajem prednost Ebelin spužvici i to zbog toga što se koristi u vlažnom stanju manje je komplikovano za korištenje, Efekat na licu mi je podjednako dobar i sa jednim i drugim, samo kao što sam rekla Flormar koristim polu-vlažan ili suh i zbog toga što ne upija puno proizvoda, a ipak se puder ne primjeti na licu. Dok Ebelin koji se koristi vlažan, pokupi malo više proizvoda, ali da ljepši finish. Ebelin spužvica je puno lakša za održavanje, zbog toga što se nakon pranja može odmah koristiti, dok Flormar spužvicu moram čekati da se osuši.

Prednost dajem Ebelin spužvici, ali ne smatram ni da je Flormar spužvica loš izbor. Ja ih i dalje koristim obje, jer kada je jedan prljava imam drugu i tako u krug. Ni jedna ni druga spužvica mi nisu izazvali nikakve nepravilnosti na licu.

Dali koristite spužvicu - beauty blender za blendanje pudera? Koji je vaš omiljeni spužvicu - beauty blender? Koji bi mi preporučili da probam?








You may also like

4 komentara:

  1. Ja sam citala mnoge recenzije da je Ebelin sundjercic ocajan :/ Bas sams e iznenadila sada tvojom recenzijom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa ne znam iz kojeg razloga, ja nisam procitala do sada niti jednu recenziju da ga je neko ornio, svi ga hvale :)

      Izbriši
  2. Ne koristim beauty blendere jer mi je nekako lakše sve na licu izblendati prstima, ali bih voljela isprobati kako rade. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj ga, ništa te ne košta... a on ne samo da blenda, nego ostavi tačno onoliko pudera na lice da prekrije nepravilan ten, a da se pri tome ne vidi da imaš puder!

      Izbriši

Ukupno prikaza stranice

Pokreće Blogger.