Essence Plump No clump! maskara

/
1 Comments
Maskara je neizostavan proizvod u našoj torbici. Čak i žene koje se rijetko šminkaju posjeduju maskaru. Kada bi me pitali koji je to proizvod koji je potreban svakoj ženi u neseseru, moj odgovor bi bio maskara i labelo. Na tržištu danas postoji na hiljade maskara, neki ih brendovi imaju i po deset različitih u ponudi, tako da se pri kupovini istih jako teško odlučiti. Često nismo ni u mogučnosti da vidimo primjer kakva je to četkica u maskari, pa nam recenzije ovog tipa jako pomažu u izboru.


Ako ne volite da dajete dosta novca za maskaru, preporučujem vam Essencove maskare. Danas vam pišem o jednoj njihovoj maskari koja posjeduje gumenu četkicu, a to je Essence Plump No clump! maskara.


Essence Plump No clump! maskara kao i što joj samo ime kaže obečava da će vaše trepavice učiniti punijim, a da pritom neće biti slijepljene i nećete imati grudvice po trepavicama.
Kupila sam je u CM-u po cijeni od 5,85 KM, dolazi u naranđastom standardnom pakovanju za maskare od 12 ml i rok trajanja joj je šest mjeseci.


Pri samom otvaranju masakare odmah sam primjetila da maskara ima jako veliku četkicu i da se jako razlikuje od drugih proizvoda sa gumenom četkicom koji su inače poprilično tanke. Tekstura maskare je taman onoliko koliko bi trebala jedna maskara sa ovakvom četkicom da ima, ni previše vodenasta ni previše gusta, neka srednja konzistencija. Četkica je ravna čitavom dužinom, te joj je sami vrh malo zaobljen. Češljići su iste dužine duž cijele četkice.


Ja imam jako ravne i kratke trepavice i teško mi je nači maskaru koja če ih učiniti dužim, a da pritom moje trepavice ne izgledaju zgrudvane i slijepljene. Sami naziv ove maskare me jako privukao, jer obečava fino raščešljavanje, punije i duže trepavice. Inače sam jedan duži vremenski period izbjegavala kupovinu maskare sa gumenim četkicama, jer u prošlosti nisam baš bila zadovoljna rezultatima. Pa sam u želji da ponovo isprobam neku od maskara tog tipa kupila ovu.


Rezultati koje je dala ova maskara na mojim trepavicama su fenomenalni, fino mi ih je produžila, uvila i što je najvažnije učinila ih je da izgledaju približno prirodnim. Jako fino raščešljavanje i izgledaju kao da je svaka na svom mjestu. Nema grudvica niti se nakon nekoliko sati nošenja maskara trusi. Jedina mala mana joj je što joj je četkica mali veća i samim tim sam se malo zamazala na krajevima.


Sastojci:

AQUA (WATER), PARAFFIN, GLYCERYL STEARATE, SYNTHETIC BEESWAX, STEARIC ACID, ACACIA SENEGAL GUM, BUTYLENE GLYCOL, PALMITIC ACID, POLYBUTENE, ORYZA SATIVA (RICE) BRAN WAX, VP/EICOSENE COPOLYMER, OZOKERITE, AMINOMETHYL PROPANOL, HYDROGENATED VEGETABLE OIL, STEARYL STEARATE, HYDROXYETHYLCELLULOSE, TROPOLONE, PHENOXYETHANOL, CI 77499 (IRON OXIDES).


You may also like

1 komentar:

Ukupno prikaza stranice

Pokreće Blogger.